100 Yorum Yapılmış

kategori
mygif
6751. özge said in Mayıs 2nd, 2009

her annenin anneler günü kutlu olsun

mygif
6752. özge said in Mayıs 2nd, 2009

sevgi dünyadaa en güzek şeydir

mygif
6756. ceren said in Mayıs 4th, 2009

walla biz bunları alana kadar
3 yıl geçmesi lazım

mygif
6757. ceren said in Mayıs 4th, 2009

HERKEZİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSN
:::((((((

mygif
6758. ceren said in Mayıs 4th, 2009

NE ALABİLİRİZ ACEP

mygif
6760. merve said in Mayıs 4th, 2009

herkezin annalar günü kutlu olsun ve hediyeleri bol olsun

mygif
6761. eda said in Mayıs 4th, 2009

ben annemi çok seviyorum ve onun için anneler günü hediyem ona cep telffonu leptap ve tek taş yüzük aldım hepsi sadece 2500 tl tuttu

mygif
6763. hilal said in Mayıs 5th, 2009

hepsi süper

mygif
6764. ilayda said in Mayıs 5th, 2009

herkezin anneler gnü kutlu olsun :D:D

mygif
6775. gönül said in Mayıs 7th, 2009

arkadaşşş hep maddiiii boyutu yuksek hediyeler yok mu adam akıllı bişey

mygif
6777. keFeN said in Mayıs 7th, 2009

ben sadece seni bir gün değil hergün hatırlamak istiyorum diyerek öpecegim.bundan daha güzel ne olabilir ki!!!

mygif
6778. pelin said in Mayıs 7th, 2009

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.Ben anneme maşa ve düzleştirici aldım.Çünkü maşası bozulmuştu..Çooook sevinecekk.

mygif
6779. pelin said in Mayıs 7th, 2009

ayrıca buradan edaya söylüyorum hepsi 2500 tl tuttuysa en adi ve en ucuz şeyleri almıştır.İnş annesi kullanmaya başlar başlamaz bozulmaz ama bozulcandan veya kırılcandan eminim eğer paranla hava atmak için yazdıysan 2500 tl die sadece parayla olmuo sen benim pabucumun tabanı bile olamazsın…

mygif
6780. can said in Mayıs 8th, 2009

yukarıda yorum yapan eda hanım çok sallamışsınız…bence böyle sallamak yerine başka şeylerle uğraşın.görgüzüklük diz boyu:))))))))))))))))))))))))))))))))muhahahahahahahahahahahaha böyle görgüsüz görmedimmmm wallaaaa sizde yorum yapınnnnn:))))))))))))))))

mygif
6781. NİSA said in Mayıs 8th, 2009

BEN ANNEME NE ALCAM HALEN BULAMADIM.OOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFF

mygif
6786. berke said in Mayıs 9th, 2009

eda fazla hav atma zenginsin diye
anne bir çiçek alsa n ondan daha kıymetli

mygif
6787. fatma said in Mayıs 9th, 2009

anneler gunu kutlu olsun

mygif
6788. naz said in Mayıs 9th, 2009

anneciğim buradaki herşey çok pahalı alamam senin için harçlığımdan kesiyorum hergün ama yetmiyor bunları alamam ama tüm annelerimizin ellerinden öper,anneler günlerinide kutlarım şehit anneleride üzülmesin =(

mygif
6789. eda said in Mayıs 9th, 2009

selam adım eda 13 yaşındayım ve yarın anneler günü anneme hiçbişi alamadım ya yardıme edin ucuz ve annemi şaşırtacak ne alabilirim eda_1996_eda@hot eklein

mygif
6790. gamze said in Mayıs 9th, 2009

annemin akciğerınde kiss var 19 yasındayımm ve hergunumu onu kaybedıcekmişimm gbi yaşıyorum annenizi kıymetını bilinn arkadaslar ınanaın bana yeryuzundekı ve gokyuzundekı en degrLi varlık (allahtan) sonra ANNE’ dir illa hediye almak şart deil bır anneye zaten onlara armagan edılen en gzuel hediye de biziz..:)) içinden gelen sıcak bir sesle snei seviyorum demniz yeterLi bence..:)

mygif
6791. burak said in Mayıs 9th, 2009

atas çiçeğin anneler gününü kutlarım

mygif
6792. burak said in Mayıs 9th, 2009

sümeyye bana yrdm et

mygif
6793. burak said in Mayıs 9th, 2009

oyoy

mygif
6794. sümeyye said in Mayıs 9th, 2009

anneler günü için çiçek hem uygun hemde şıkk;)

mygif
6795. sümeyye said in Mayıs 9th, 2009

yaa salkmısın edaa senn iyice sallamışın tektaşmışşşş nah alırsın tektaşş senn aptallll::d:d:cx:Xd:D zaaaaaaaaa

mygif
6796. AyHaN said in Mayıs 9th, 2009

selam ben Ayhan benden Anneme hediye aLamadım HaLen
Sizce NaSıL Bİ Hediye aLmaLıyım qüzeL bişey oLsun istiyorum yaRdımcı oLursanız Sevinirim,
Ayrıca bütün anneLerin AnneLer Gününü Şimdiden KutLarım
Tşk EdeRim…

mygif
6797. berfin said in Mayıs 9th, 2009

anneler günü için ne alabilirim acaba?

mygif
6798. berfin said in Mayıs 9th, 2009

maşallah edada salamışta salamış laptop cp tlfonu ve tektaş nah alırsın bide nasıl 2500 tl ttuyo bn onu anlmdm bnce sn onlarn ucuzlarından almışsndırki 2500 TL tutmuş:(:(ben anneme ne alam acabaaaaaaa

mygif
6799. elif said in Mayıs 9th, 2009

bakın anne nizi en sevindiricek şey onu üzmeyin ona anneler gününde bir öpücük dahi verseniz o gün anneler için zaten çok güzel bir gündür :D he unutmadan eda mısın nesin sen tektaş deil başkabişeyi bize pırlanta diye yutturuyor olmayasın

mygif
6801. BİRKAN said in Mayıs 10th, 2009

HERKESİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN BEN ANNEME HEDEİYE BULAMADIM :( :(HEDİYE BULMIYANLAR ÜZÜLMESİN ANNESİNE İÇTEN BİR SESLE ANNECİĞİM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN DERSENİZ ANNENİZİ HATILRAMIŞ OLUR VE BÜYÜK BİR İLGİ DUYAR ANNENİZ YADA ŞİİİR YAZIN

mygif
6802. kübra said in Mayıs 10th, 2009

ben 9 yaşındayım bugün anneler günü ama ben anneme hediye alamadım ne yapacağımı bilemiyorum hiç birine param yetmiyor ama bu hediyeyi kendi paramla almak istiyorum bi kolye yada yüzük yada küpe bunlardan biri hangisini alırsam alayım farketmez bu arada 90 liram var ama yetmiyor

mygif
6803. esra said in Mayıs 10th, 2009

anneme ne alabilirim

mygif
6804. genczeka said in Mayıs 10th, 2009

tüm annelerin ellerinden öperim anneler gününü kutlar hayırlara vesile olması dileklerimle…

mygif
6805. Rüveydaa said in Mayıs 10th, 2009

Ne alacağım bide aldım dedim xD

mygif
6806. hawanur said in Mayıs 10th, 2009

ama anneler günü hediyelerinin fiyatını göremiyom

mygif
6807. tugçe said in Mayıs 10th, 2009

bebim annemle abbam ayrı oduıgu için annem yanımda yok ama dilerim herkein annesi yanınad olur hiçbir zaman bırakam z anensi oölanlar annesinin kıymetini bilsin yaşımda 19 msn eklemek isteyen oklursa ekelsin buse_63@msn.com

mygif
6808. beyzanur said in Mayıs 10th, 2009

Bence hepsi çok güzel.Ama bu hediyeler annemize alınan bir buket çiçeğin ve annemizin yanağına kondurduğumuz bir öpücüğün yerini tutamaz.değil mi? Ne olursa olsun böyle pahalı hediyeler bir öpücük ile bir buket çiçeğin yerini tutamaz.BENCE

mygif
6809. seçil said in Mayıs 10th, 2009

hala bısı alamadım usgunum:s

mygif
6810. seçil said in Mayıs 10th, 2009

uf ya

mygif
9168. hilal said in Şubat 13th, 2010

yaa şöle normal toplam 15 tl ye kadar bi hediye yok ki

bnce şöle bi kahve fincanı seti alabiliriz sadace 10 tl

iyi ve kullanışlı bir çaydanlık alabiliriz sadece 15 tl

6 lı pasta tabağı alabiliriz sadece 7 tl

ve daha birçok bence bunlar her annenin ihtiyacı olan ve kullanışlı şeyler .. sadece 15 tl yeterli valla arkadaşlar benim aklıma bu kadar geldi . Başka bi fikri olan varmı ???

TEŞEKKÜRLER….

mygif
9186. emma said in Şubat 16th, 2010

ya arkadaşlar her çok pahalı

bn ce hilal arkadaşımız çok iyi söylemiş

azına sağlık valla aranızda en akıllısı o çıkmış

heçç gücenmeyin hepiniz kafadan atmışınız vaallaa

hilal cim senin arkandayım

bu arada msn ni verirmisin

bide adını ve soyadını söyler misin??

YAZAN :Emma Kersistonw

mygif
9188. EMMA said in Şubat 16th, 2010

VALLA ARKADAŞLAR BN HER ZAMAN HİLALİN ARKASINDAYIM

HEPİNİZ KAFADAN ATMIŞINIZ AMA O ÖLE YAPMAMIŞ YAAA

SAFTİRİKLER

HİLALCİM BANA MSN Nİ VERİRMİSİN***

mygif
9656. tqBaa said in Nisan 22nd, 2010

Aman ne kazıkçı çıknıznız Laa bnm param bunlara yetmeki biraz bütçeye uygun hediyeler yazsaydınız ya suraya sllshım yaa x@

mygif
9665. zeynep said in Nisan 25th, 2010

öncelikle kendi annemin annnelr gününü kutlarım.sonra küçüklere büyüklere hatta yetişkinlere yani yanında iyilik meleği annesi olan herkese annesini üzmemesini ve ona saygılı davranmalarını dilerim.sevgi yüklü söz ve şiirlerle annenizi anneler gününde sevindirin .küçük bir hediye alın bir gül alın yeter çünkü annlerimiz için en büyük hediye biziz.annelerimizle sorunlarımızı kavga edrek ağız dan ağır veye kötü sözler söyleyerek sinirimiz dolayısıyla ondan şikayetçi olduğumuzu söyleyerek annemizi üzmek yerine annemize olayları güzellikle anlatarak sorunları konuşarak söyleyerek sorunları çözelim.sorunları büyütmeyelim.annelere söz yetmez fakat onları çok seviyoruz…BÜTÜN ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!!!

mygif
9666. berra said in Nisan 25th, 2010

uff ya bnde bulamadm bişeyy::((( yalnız bu siteyi amacndan saptıranlar olmuş
eğer başka şeyler yapmak istiolarsa gitsinler sohbet sitelerinde yapsnlar biz burda msn eklemek için diil annemize hediye bulmak için uğraşıoruzz……!! gerizekalılar…!

mygif
9669. rabia said in Nisan 28th, 2010

bu dunyada en çok sevdiğim kisi annem dir

mygif
9672. BiLqE NuR said in Nisan 28th, 2010

benim 20 liram var ve ne alacağımı bilmiyorum anneme hediye almazsam üzüleceğini çok iyi biliyorum.çiçek alsam sevmiyo ne yapcağımı şaşırdım tunik ve etek almak istiyorum ama fiyatlar çok pahalı ayrıca annem mutfakta yemek yapmıyor çalışıyor yemekleri bi başkası yapıyo nolur yardım edin :(

mygif
9674. ezgi said in Nisan 28th, 2010

annelerin anneler günü kutlu olsun

mygif
9677. erhan said in Nisan 29th, 2010

la burası bayanlar klübümü hiç erkek yok anasını seven erkekler şurayı doldurun la bu arada anneye verilecek hediyenin ne olduğu önemli değil düşünmek bile yeterli içerik çok önemli değil maddi duruma göre herşey alınabilir hiç bir anne ( LAN BU NE BUNUMU ALDIN ALA ALA TÜHH YAZIKLAR OLSUN SANA VERDİĞİM EMEKLERE ) demez:))

mygif
9680. damLa said in Nisan 29th, 2010

bilk önce şunu diyiiym bnların hepsi çok pahalııı:) yani en azndn benm almm imkansız=/ herkesn dediği gbi küçük bişi bile inanın çok sewndirr annelerinizi:) tüm annelrn annler gnü kutlu olsun başta benm anneminn olmak üzere<3

mygif
9681. damLa said in Nisan 29th, 2010

arkadaşlar hilalin dediği gibi fincan takımı yada çay bardağı takımı vazo meywalık gzl bi ekmeklik yada ewe gzl bi süs eşyası vb alabilirsiniz başkada yok:) ama inanın bnların hepsi çok ucuz en fazla 20 tl..

mygif
9685. dilara said in Nisan 30th, 2010

ben anneme altın kolye alacam çünkü anneme o yakışır

mygif
9692. sude said in Mayıs 1st, 2010

benim burda alabileceğim birşey yok çünkü bnim o kdr param yok daha ucuzları yokmu?

mygif
9699. merve said in Mayıs 3rd, 2010

ya bu ne ya cocuklara uygun fiyatta degil benim o kadarına güçüm yetmez….

mygif
9707. simanur said in Mayıs 4th, 2010

of ya ne alacğım anneler günü için hiçbirşey bulamadım

mygif
9712. hatice uyar said in Mayıs 6th, 2010

BENİM BABAMIN DURUMU İYİ ALLAHA ŞÜKÜR BEN ANNEME PORSELEN TABAK KETIL TOST MAKİNASI VE YEMEK YAPMA TENCERESİ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.ANNEM HERŞEYİNİN GÜZELİNE LAĞIK TİR BENİM İÇİN ÖYLE GEREKİYOR YA SİZ NEDÜŞÜNÜYORSUNUZ

mygif
9718. seda said in Mayıs 7th, 2010

plates topunu annem napıcakki 70yaşında başka hediye yokmu

mygif
9719. melisa said in Mayıs 7th, 2010

ya anneler günü miçin bir kart yaptım ama hediye istiyorum yanında almak

mygif
9720. murat said in Mayıs 7th, 2010

güldürdünüz beni

mygif
9721. esra said in Mayıs 7th, 2010

üf aneme ne alacağım hepsi çok pahalı………

mygif
9722. eda said in Mayıs 7th, 2010

anneler günü her kes içinkutlu olsun hediye alamayanlar sadece bir mektup yazsın o annelere yeter

mygif
9724. buse nur said in Mayıs 7th, 2010

anneler günü için hediye alamıyorsanız ona birmektup yaza bilirsinizyada onun için arkadaşlarınızdan bir para alıp ona gül ala bilirsiniz

mygif
9725. berkay said in Mayıs 7th, 2010

hepsi çok güzeller

mygif
9726. cansu said in Mayıs 7th, 2010

annem hepsinden hakediyo valla

mygif
9728. cihat said in Mayıs 8th, 2010

ya ablalar abiler anneler günü kutlar ve bende annemi kaybettim suan anneler gününü kutlarım

mygif
9732. ayşe gül said in Mayıs 9th, 2010

ya of ben anneme ne alacağımı bilmiyorum
çok düşünmem lazım heralde

mygif
9733. sarenaz said in Mayıs 9th, 2010

ya ne alıcam mektubun yznına resimdekilerin hepsi çok pahalı buldum isminin baş harfi bulunan bir kolye

mygif
9734. melek said in Mayıs 9th, 2010

çokkkk güzel ama daha bintane şey var onları nie koymuyorlar

mygif
9735. melisa said in Mayıs 9th, 2010

ben anneme takı aldım ama çok hgüzel bence en uygunu da takı anneler takınca ilk bizi hatırlarlar.ve ev eşyaalarını hepimiz kulllanıyoruz bence sadece annemize ozel olması gerekir…

mygif
9736. dilanur said in Mayıs 9th, 2010

ben anneme dokunmatik cep telefonu aldım sen seviom anne

mygif
9737. ebrar said in Mayıs 9th, 2010

anneme bişey almamki burdan

mygif
9738. ebrar said in Mayıs 9th, 2010

canım annem hepsini hakediyo

mygif
9739. seda said in Mayıs 9th, 2010

bu hediyelerden hiç birini alamam

mygif
9740. aylin said in Mayıs 9th, 2010

benim de durumum iyi ben anneme yeni ev eşyaları aldım

mygif
9741. aylin said in Mayıs 9th, 2010

bide buradan bütün annelerin anneler gününü kutlarım

mygif
9742. hakan said in Mayıs 9th, 2010

Ya O gül şeklindeki 14 ayar altın yüzük çok güzel aslındada nerdenb ulucam bulsamda alamam zaten pahalıdır kesin en az 150-200 tl yada üstü bir fiyat vardır xD

mygif
9745. deniz said in Mayıs 9th, 2010

buradan hiç birşey alamam çünkü benim bu kadar param yok daha ucuz bir şeyler yokmu?

mygif
10723. ali said in Ekim 29th, 2010

sıcak bir öpücük

mygif
12253. ays said in Nisan 18th, 2011

benim param yeter bunlara

mygif
12254. ays said in Nisan 18th, 2011

mesela bi tane yüzük ama babamla alırız

mygif
12281. alican said in Nisan 29th, 2011

arkadaşlar ben anneme ne alacağıma hala karar veremedim.Bana yardımcı olabilir misiniz?

mygif
12291. baran said in Mayıs 1st, 2011

buradan malatyalı abim ataya selamlar …… 44 ….

mygif
12292. eda said in Mayıs 2nd, 2011

cihat allah rahmet eylesin annene

mygif
12293. beyza nur said in Mayıs 3rd, 2011

yaaa ben buradan birşey alamam bana göre değil hepsi var evde anneme çiçek alsam evde koyulacak yer yok ne yapacam bilmiyom

mygif
12298. lady said in Mayıs 4th, 2011

hala bişi seçemedim

mygif
12306. asu said in Mayıs 5th, 2011

walla bn alırım çünkü anneler 10 tane değil 1 tanedir

mygif
12307. yaren said in Mayıs 5th, 2011

hepsi güzel ama palıdır

mygif
12312. büşra said in Mayıs 6th, 2011

ya ben anneme çiçek almayı düşünüyorum ama çok mu basit kaçar

mygif
12325. hasan said in Mayıs 8th, 2011

çok saçmaq birşey ucuz şey istiyorum

mygif
12326. hasan said in Mayıs 8th, 2011

ucuz şeyi palıya satıyorlar

mygif
13694. ecenur said in Ocak 27th, 2012

valla annenize ne hediye alcam diye dert etmeyin önce mektup yazın
sonra öpün öylede mutlu olur ben anneme soruyom ne alam diye diyorki:alma dinde haram deyo o yüzden ben almayom geçenkinde kebapçıya götürdüm yemek yedik abimle ödedik

mygif
14214. eylül said in Nisan 22nd, 2012

ben henüz birşey bulamadım ama anneme en çok lagık olanı almayı düşünüyorum bence anneler çicek gibidir çicek alcammmmm
:)

mygif
14270. handan said in Mayıs 5th, 2012

arkadaslar hepsini pahalı buldunuz okuduğum yorumlara göre yüzde 70′iniz pahalı diyor bi gül 5 tl gül alın veya pasta yaptırın teyzenize halanıza bide balon alın hediye parti yapın…parfüm alın..veya hiç kimse para vermiyor parasızsanız bi gülücük 10 güle değer bütün annelerin anneler gününü kutlar hepsinin teker teker ellerinden öperim…

mygif
14271. bünyamin said in Mayıs 5th, 2012

ben anneme herşey aldım

mygif
14273. duygu said in Mayıs 6th, 2012

valla bende anneme kıyafet aldım kım ne alam dıe fazla dusunmesın bence bır opucuk ve bır gul bu guzel anı cok mutlu olur yeterkı sız kutlamayı untmayın butun anneler cıcek gııdır herkesın annelerın ellerınden operımm ıyı gunler arkadaslar

mygif
14274. duygu said in Mayıs 6th, 2012

parfum bıle alsanızzz svınrr

mygif
14281. merve said in Mayıs 7th, 2012

ben elbıse almayı dusunuyorum ama guzel bırtanesını bulursam alıcam

mygif
14282. merve said in Mayıs 7th, 2012

ben annemı cok sevıyorum onun içn her sey yaparım ama annemede ne alacagımı bılmıyorum karasızım elbıse dıyorum ama bılmıyorum acaba olurmu dıye dusunuyorum eger olmazsa ona en guzel hedıyyeyı alıcam onu cooooooooooooooooooooooooook seeeeeeeeeeeevvvvvvvvvviiiiiiiiiyyyyyyyyyyyooooooooooooorrrrrrrrrrruuuuuuuuuum

mygif
14289. ahmet said in Mayıs 8th, 2012

leptop hariç hepsini alırım ama beğenmedim

mygif
14314. dilek said in Mayıs 11th, 2012

ya bune hepsi çok pahallı beee daha ucuzu yokmuuuuuu

Bir Yorum Yaz

Ana Sayfa |

 Adınız (*Gerekli)

 Mail (Paylasilmaz) (*Gerekli)

 Web Site (Varsa Yazınız)

Dikkat: Yapılan Yorumlardan Yorum Yapanların Kendisi Sorumludur Sitemizden Hiç Bir Hak Talep Edilemez !

Kategoriler

Meta

Sponsor Reklamlar